Thursday 18 June 2020

BBM3410Satu2020: MODEL PENCERITAAN NORMALIZA ABD RAHIM (2018) 1


Twitter


Facebook

LIRIK LAGU 1
Saya berasa berpuas hati
Menolong Ibu bapa setiap hari
Bermula di pagi hari
Sehingga Malam nanti

Ibu bapa yang disaayangi
Saya tetap berhati-hati
Menjaga budi perketi
keluarga saya yang dicintai

Saya sayang ibu dan bapa
Abang, Kakak, adik dan saudara
Mereka semua ada bersama
Semasa saya memerlukan mereka


Logo
Logo tersebut bermaksud sesebuah kebahagian itu bermula dari rumah. Ahli keluarga bertanggugjawab dalam memastikan kehidupan aman dan harmoni. Kasih sayang boleh dipupuk dari keluarga yang bahagia.


RUJUKAN
Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi. Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDER 2021

Hi semua hari ni saya akan menerangkan serba sedikit bagaimana cara hendak buat kalender. 1) Download Adobe Photoshop 2) Tak kesah downlo...